Mit tervezel a nyárra?

Sziasztok!

A nevem Krisztina és 16 éves vagyok. Most azért írok, hogy megosszam veletek a tavaly nyári élményeimet.

Mikor írom ezt a bejegyzést már csak pár nap van májusig. Bizony, már csak két hónap és újra itt a nyári szünet (végre). Épp ezért én már most elkezdtem tervezgetni a nyárra.vulkan_blog.jpgTe már gondolkodtál a nyári terveiden?

Három dolgot tudok már biztosan a nyári szünetemmel kapcsolatban. Az első, hogy a tavalyi évhez hasonlóan idén is brigádozni fogok. Van egy családi vállalkozásunk, ahol minden délután iskola után és a hétvégén segítek. Nyáron viszont már egész nap tudok dolgozni. Nagyon szeretem csinálni, segíteni a családomnak, az üzleteinkben az embereket kiszolgálni. És persze így tudok pénzt is keresni. Pont tavaly nyáron történt, hogy vettem magamnak egy ruhát és miután kifizettem, azon kezdtem el gondolkodni, hogy mennyit is kellett dolgoznom azért, hogy ezt a ruhát meg tudjam venni. De nagyon jó érzés volt, hogy a saját keresetemből tudtam megvásárolni, nem ajándékba kaptam, hanem megdolgoztam érte. Most esett le igazán, a saját bőrömön tapasztalva, hogy egy nyári ruha mögött mennyire munkaóra is van.

Ha már a pénzről és a munkáról van szó, ezekkel kapcsolatban nagy segítséget és rengeteg tudást kaptam tavaly nyáron. Mint említettem, három tervem van. Az elsőt már leírtam nektek. A másik kettő pedig pont ehhez a megszerzett tudáshoz kapcsolódik. Ugyanis a munka mellett egy pár nap szabadságot megengedek magamnak és ilyenkor részt veszek a Vulkán nyár eleji táborában és augusztusban pedig egy egyhetes Balaton parti táborozáson.

A balatoni táborban idén már harmadszor fogok részt venni. A Vulkán, az Életmód Tábort viszont 2016. júniusában rendezte meg először. Idén júliusban lesz a második alkalom és semmikép nem hagyom ki ezt a három napot.ez2_vulkan.jpg

Kérdezheted, hogy: "Mi van? Még a nyári szünetben is tanuljak a lazulás helyett?"

Pont ez a lényeg, hogy tanulsz miközben szórakozol, jól érzed magad és észre sem veszed. Ne úgy képzeld el, mint az iskolai tanítást. A pénzzel kapcsolatos fogalmakat például egy Cash Flow nevű társasjátékkal tanultuk meg. Annyira megtetszett ez a játék és maga az egész módszer, hogy az augusztusi tábor után már úgynevezett mentor lettem. Ami azt jelenti, hogy már rendelkezem olyan tudással, hogy tudok másoknak segíteni. Nem beszélve arról, hogy szeptemberben mikor elkezdtem a középiskolában közgazdaságot tanulni, már az osztálytársaim előtt jártam és kevesebb időt vett igénybe az anyag megtanulása.

Ez a játék, meg maga a pénzügyi ismeretek csak egy kis része a programnak. Megtanultam, hogy tudom az álmaimat célokká alakítani, hogyan tudok egészségesen, tudatosan élni már ilyen fiatalon. Röviden megváltozott az egész gondolkodásmódom. 

lenovo_a1000_img_20160924_133322.jpgDe számomra a legnagyobb haszon mégsem a megszerzett tudás volt, hanem az ott megismert emberek, az új barátok, barátnők és egy teljesen más környezet. Kiszakadtam a hétköznapi mókuskerékből és olyan fiatalok között lehettem, akik tudják mit akarnak, vannak céljaik. Ennek ellenére mégsem gépek, akik csak mennek előre. Pont, hogy nagyon vidámak, energikusak és ez a mentalitás gyorsan átragad másokra is.

Ahogy írom a sorokat egyre izgatottabb leszek és már alig várom a júliust, hogy három napon át a barátaimmal legyek és kikapcsolódjak. Kis kedvcsinálóként lesd meg a tavaly júniusi tábor videóját és látni fogod, miről is írtam eddig.

Ha tetszett neked amit leírtam, és úgy érzed szeretnél hozzánk csatlakozni, akkor ide kattintva többet megtudhatsz és a megadott csatornákon jelentkezhetsz. Azt szeretném, hogy minél többen legyünk és itt, a dunaszerdahelyi járásban tudjunk létrehozni egy, egymást támogató, motivált, fiatal közösséget.

Köszönöm, hogy végigolvastad az elsőt írásomat. Bevallom kicsit izgulok, hogy fogadjátok.

Legyen nagyon szép napotok!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://vulkantarsulas.blog.hu/api/trackback/id/tr3012457821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Vulkán Társulás

A nagy Átalakulás

A Vulkán Társulás alapítójának, Mikóczi Ferencnek a könyvét, A nagy Átalakulást, itt tudod megrendelni!

a_nagy_atalakulas_3d.jpg

Friss topikok

  • evilwolf: Könnyű felismerni, a legtöbbje az. Több idő észrevenni a rendesebbjét. (2018.10.24. 16:38) Hogyan ismered fel a kétszínű embert?
  • Dzsontra Volta: Kevés helyet szeretek annyira a világon, mint Reykjavíkot, amikor először véletlenül oda keveredte... (2017.08.29. 21:29) Miért nem drogoznak az izlandi fiatalok?
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Óvatosnak kell lenni, mert Cukorhegyiék gyorsan letiltják a antiliberális véleményt. (2017.08.10. 21:27) A posztolások veszélyei
  • A nagy ÁTALAKULÁS: @Krumpli Bogart: A hegycsúcsra tartva különböző úton haladhatunk, de az irány mindannyiunknak egy.... (2017.06.24. 09:14) Generációs szakadék
  • Vizilabda: A 80 -as években az ált. iskolában a szex felvilágosítás órán, amikor csak fiúk voltak jelen, nem... (2017.03.10. 11:01) Fiatalkori szexualitás
süti beállítások módosítása