Horváth Kitti: A hős, akivel azonosulni tudok

kitti_hos.jpg

Egy évvel ezelőtt, ha megkérdezték volna ki vagyok csupán általános választ adtam volna: "Mégis ki lennék? Ember."

Igen ám, de bővebben egy elveszett ember, valaki, aki túl jól ismeri a "padlót fogtam" kifejezés fogalmát. Olyasvalaki, aki utált ölelkezni, aki úgy érezte nem szereti senki, nincs helye a világban. Egy nap jött valaki, egy férfi, a szavai, az előadása magával ragadott és sok mindenre ráébresztett.

horvath_kitti_2_0.jpgEldöntöttem, hogy fél évvel később újra szeretném hallani, több dolgot tanulni tőle. Amikor eljött az a nap, az a pillanat az izgalom és a félelem lett úrrá felettem. Mindenki olyan boldog volt körülöttem, ölelkeztek, nevettek, én szerencsétlenül néztem, furcsálkodva kívülállóként és nem értettem.

Ahogy teltek a napok ismerkedtem, tanultam és nagyon sok mindenre ráébredtem és azt tudom mondani, hogy akkor értettem meg igazán, mit jelent fejlődni és azt, hogy nincs olyan, amit ne lehetne helyrehozni. Néha már úgy éreztem teljesen azonosulni tudok vele, le tud úgymond „butulni” arra a szintre, amivel a mondanivalóját el tudja magyarázni bárkinek.

A búcsú napján el kellett mesélnünk kinek mit adott ez a program, az előadások és azóta is elsősorban köszönetet mondok a lehetőségért, hogy részese lehettem mindennek, ennek az Átalakulásnak. Elmondtam, hogy mindannak, amit tőle hallottam az ellentéte voltam és érzem azt, hogy változom, nyitottam mások és az új dolgok felé, megszerettem az ölelkezést és mindenkit, akivel ott megismerkedtem.

oleles.jpg

Ódát tudnék írni és megannyi köszönetet mondani, de mindez szavakba önthetetlen. Számomra Ő a hős, a hősöm, mert megváltoztatott, új szemeket adott, amivel láthatom a világot és egy új esélyt a jobb élethez.

Horváth Kitti

Szívből köszönjük Kittinek a csodálatos beszámolót, amellyel az iskolai versenyen első helyezést ért el. Fantasztikus érzés látni, hogy a tehetségeink milyen hatalmas változásokat tudnak elérni már három nap alatt. Számunkra nagyon sokat jelentenek ezek a visszajelzések, mert tovább erősítik a hitünket abban, hogy a felnövekvő generációnak szüksége van a Vulkán Társulás által nyújtott tudásra. A társadalmunknak pedig szüksége van a Kittihez hasonló nagyszerű fiatalokra, hiszen ők a szikla, amelyre a szebb jövő épül. Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://vulkantarsulas.blog.hu/api/trackback/id/tr7814585664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Vulkán Társulás

A nagy Átalakulás

A Vulkán Társulás alapítójának, Mikóczi Ferencnek a könyvét, A nagy Átalakulást, itt tudod megrendelni!

a_nagy_atalakulas_3d.jpg

Friss topikok

  • evilwolf: Könnyű felismerni, a legtöbbje az. Több idő észrevenni a rendesebbjét. (2018.10.24. 16:38) Hogyan ismered fel a kétszínű embert?
  • Dzsontra Volta: Kevés helyet szeretek annyira a világon, mint Reykjavíkot, amikor először véletlenül oda keveredte... (2017.08.29. 21:29) Miért nem drogoznak az izlandi fiatalok?
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Óvatosnak kell lenni, mert Cukorhegyiék gyorsan letiltják a antiliberális véleményt. (2017.08.10. 21:27) A posztolások veszélyei
  • A nagy ÁTALAKULÁS: @Krumpli Bogart: A hegycsúcsra tartva különböző úton haladhatunk, de az irány mindannyiunknak egy.... (2017.06.24. 09:14) Generációs szakadék
  • Vizilabda: A 80 -as években az ált. iskolában a szex felvilágosítás órán, amikor csak fiúk voltak jelen, nem... (2017.03.10. 11:01) Fiatalkori szexualitás
süti beállítások módosítása